Doorschakelen hoeft niet meer met de Bereikbaarheidsdienst van Avics

17-10-2022

Met de bereikbaarheidsdienst van Avics behoort doorschakelen tot het verleden. Nood- en bereikbaarheidsnummers komen eenvoudig uit bij de dienstdoende medewerker. Een doorschakelnummer aanpassen of de bereikbaarheidstelefoon doorgeven is niet meer nodig.

Hoe werkt het?

De dienstdoende medewerker logt zelf in het bereikbaarheidsteam in, en ontvangt de oproepen op de eigen telefoon. Je kunt met meerdere medewerkers inloggen in een team. Voordeel hiervan is dat als een van de medewerkers in de groep de lijn niet kan aannemen, het binnenkomende gesprek automatisch doorverbonden wordt naar een volgend toestel. 

De voordelen op een rijtje

  • oproepen gegarandeerd beantwoord;
  • altijd flexibele beschikbaarheid op geselecteerde bereikbaarheidsnummer;
  • mobieltjes doorschakelen hoeft niet meer, dus geen onnodige handelingen nodig;
  • gelijktijdige inlog van max 10 personen per team;
  • escalatieroosters inprogrammeren (routering naar beschikbare collega als ingelogde medewerker niet beantwoord) 

Géén eigen investering nodig

Avics levert deze flexibele bereikbaarheidsdienst via haar Connect&Care cloudomgeving. Dit staat volledig los van alle bestaande, aanwezige, telefonie-apparatuur. Bijkomend voordeel is, dat alle noodzakelijke apparatuur om de dienst te realiseren al bij Avics in de Cloud staat. Hierdoor hoef je niet zelf te investeren.

Meer weten! Neem gerust contact op via link: https://www.avics.nl/wat-kunnen-wij-voor-jou-betekenen